maandag 2 september 2013

Weer een kaartje...

En zo zijn we dus weer heel fanatiek begonnen met kerstkaartjes maken.
Vanmorgen was ik alweer vroeg uit de veren.....wakker worden van de pijn en niet meer kunnen slapen.
Tja, en nu? Effe je zinnen verzetten.
Alles ligt beneden nog op tafel dus wat let me.....
En jawel hoor, alles lag er nog zoals ik het gisteravond achtergelaten had ;-].
Dus vrolijk weer even aan de slag.
Natuurlijk had ik al wat in mijn hoofd, maar nu de uitvoering ervan nog.
En ja, het liep niet helemaal zoals ik verwacht had. Toch een beetje te vroeg opgestaan en nog niet helemaal wakker ;-] en dan kan er wel eens wat mis gaan.
Uit het blauwe velletje een vierkant uitgeknipt, een mikka velletje erachter geplakt en vervolgens op de kaart geplakt.
Kwam er toen achter dat er toch iets niet klapte, ik wilde namelijk door het raampje kunnen kijken en dat ging nu niet. Dus de andere 2 lagen maar doorgeknipt en toen lukt het.....pfffff.
Het was een hele klus maar het resultaat mag er zijn.



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten