zondag 8 september 2013

Leuke verrassing...

Ben zo blij....ben zo blij.....
 
Effe onverwachts [had er niet meer aan gedacht] met mijn vriendin Johanna Visser naar de beurs van Nellie Snellen in Sevenum geweest.
En natuurlijk doe je dan mee met een tombola, ook niet meer aan gedacht......
Pfffff....wat ben ik toch een muts!
En wat schetst mijn verbazing.....wordt mijn naam zomaar omgeroepen en moet ik het podium op.
Gelukkig werd er niet veel aandacht aan besteed en heb ik mijn prijs bij Nellie in ontvangst mogen nemen.
En dan blijkt dit een SUPER  MOOIE prijs te zijn.
Namelijk de allernieuwste  mallen.....dank je wel Nellie Snellen voor deze super mooie prijs!
Ben er ontzettend blij mee!
En natuurlijk ook een boekje waar voorbeelden instaan om  mooie kaartjes ermee te maken...
Dit is mijn gewonnen prijs....
 
 
 

1 opmerking: