maandag 25 juni 2012

Proficiat.....

Gisteren weer eens lekker bezig geweest met kaartjes maken.
Was  wel weer even zoeken om de juiste kleuren bij elkaar te krijgen, en dat vind ik toch nog wel steeds het moeilijkst. Maar het resultaat mag er wezen.
De stempel die ik gebruikt heb is van Marianne Design  "Don en Daisy"  en ingekleurt met Derwentpotloden. De bloemenblaadjes van een pons van Nellie Snellen en het papier wat ik hiervoor gebruikt heb komt van allerlei winkeltjes.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden......



Met dit kaartje doe ik mee aan een sketch bij http://moedershobbypaleis.blogspot.nl/2012/06/nieuwe-challenge-juni.html#comment-form

5 opmerkingen:

  1. een super leuke mooi kaart annette.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Annette,

    Wat is je blog leuk geworden!! En hele leuke kaarten hoor!

    groetjes marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig vrolijke kaart Annette, erg mooi gemaakt.
    Leuk dat je meedoet met de cahllenge van MHP.

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Annette, hartstikke leuk dat je meedoet met de challenge van MHP :D Wat een zonnig kaartje heb je gemaakt! En je stempel is erg mooi gekleurd! Succes met de challenge en ik hoop je snel weer te mogen begroeten ;p
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje en wat een lekkere vrolijke kleuren.
    Bedankt voor je deelname bij MHP.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen