woensdag 13 juni 2012

Klein berichtje....

Even een klein berichtje.
Ik ben al geruime tijd uit het veld geslagen.
Nee, niet door de voetbalwedstrijden en de nederlaag van Nederland, maar door de zomergriep.
Weet ook helaas niet van welke zomer, maar ik  was er flink beroerd aan toe.
Ik had me zo voorgenomen om deze maand direkt te gaan beginnen om kaartjes te maken en aan Challenges mee te doen. Gelukkig lopen sommige Challenges nog, dus daarvoor heb ik nog wel even tijd. Anderen heb ik helaas moeten laten gaan.....wel jammer.
En aangezien ik me nu al weer wat beter begin te voelen kunnen jullie binnenkort weer wat leuke kaartjes verwachten.
Maar vanavond eerst kijken hoe Nederland het gaat doen tegen Duitsland.
Dus dames......nog even geduld.
Zo gauw ik mijn eerste kaartje klaar heb zet ik heb hier neer.
Dames, tot gauw.
Lieve groetjes Annette.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten