donderdag 4 februari 2016

Daar zijn we weer......

Hallo allemaal,

Eindelijk......daar zijn we weer.
Heb tijden niet op deze pagina kunnen komen.
Waarom, geen idee. Het lukte gewoon niet.
Zie nu wel dat op mijn pagina niet alle foto's zichtbaar zijn. Dus daar moet ik nog achteraan hoe dit kan.
Ben de afgelopen dagen bezig geweest met ATCtjes te maken voor het ArtSpeccilly Event in Nijkerk in April straks.
Dat wordt weer heel gezellig.
En dit keer ga ik samen met mijn freubelvriendinnen Johanna, Carol en Eugenie het een heel weekend meemaken.
Gezellig een weekend met elkaar kei leuke ideetjes opdoen, gezellige mensen ontmoeten, ATCtjes ruilen en heel wat workshops volgen.
We hebben er eigenlijk nu al zin in maar moeten toch nog even wachten en even doorsparen.
Want daar is zoveel te koop dat we elke keer toch moeten zorgen voor een aardig zakcentje ;-)
Ik zou zeggen tot dan en heel veel plezier met al het gene wat je gaat doen.
Tot gauw.

Liefs van mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten