zondag 24 maart 2013

2 dolle dagen....

Goedemorgen allemaal,

This nog heel vroeg, maar mijn hoofd zit nog steeds vol van dit kei leuke en gezellige weekend in Den Bosch bij de KnotsGekkeKaartenDagen.
Wat was het weer kei  leuk en gezellig daar.
En dan ook nog eens te bedenken dat ik nu 2x ben geweest.
Misschien was het daarom wel zo bijzonder........
Een leuke ontmoeting gehad met Kim van Kim Crealing, Jolanda en Noor van Noordesign, Corina en Ineke van Every lil' Thing......en heel veel andere bekenden gezien die lekker net als ik kunnen feubelen en kaartjes maken.
En natuurlijk ook weer hele leuke dingen gekocht....dus we kunnen weer vooruit om nieuwe kaartjes te maken en dat zullen we vandaag dan ook maar eens gaan doen. Want vandaag heb ik weer een gezellig hobbyzondagje en deze keer bij mij thuis.
Gezellig  samen met Johanna en Carol freubelen, en natuurlijk nakletsen over de beurs........
Op de beurs heb ik ook bij Kim van Crealing een leuk Houten Hart gemaakt tijdens de workshop die ze gaven. Wat een kei leuke mensen heeft ze in haar groepje. Super gezellig gewoon......
Ben samen met Eugenie ook op de vrijdag geweest en we hebben de  andere hobbybeurs die ernaast lag ook bewonderd.....daar ben ik heel goed geslaagd voor SUPER pannen die ik al een tijd  heel graag wilde hebben......hoefde ik  nu lekker niet te wachten tot de Libellebeurs.....
Het was gewoon een kei leuke en vooral een gezellige beurs, veel leuke dingen gezien en opgedaan.
Dus we kunnen weer vooruit met onze nieuwe aanwinst ;-]
Voor jullie allemaal heel veel freubelplezier en misschien tot een volgende keer....

Lieve groetjes en een fijne zondag.......
 

1 opmerking:

  1. Heeee Annette, hoe was het in rotjeknor! Heb je het gezellig gehad, lekker een dagje uit! Ik heb je blog uitvoerig zitten bewonderen en je maakt ook hele mooie kaarten, hoor! Ben je volger geworden en hoop dat als je een keer NIKSSSSS te doen hebt, hahaha, op mijn blog komt buurten. Groetjes en heeeeel veel plezier met je spulletjes. De volgende keer wil ik wel een pergomanokaartje zien hè! Fijne avond
    Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen