zaterdag 4 augustus 2012

Even tussen door......

Het warme weer en de vakantie hebben  me een beetje op een laag pitje gezet wat betreft kaartjes maken.
Ook hadden we nog genoeg te doen in en rondom het huis.
De tuin achter is bijna in orde.
De voortuin is ook nog niet helemaal af.
Dus tussen de buien door dit deze week in orde maken.
En dan staat er nog een kastje te wachten op me.
Mijn vriend Frank heeft het kastje wel al een kopje kleiner gemaakt, maar ik moet het nog schilderen. En dan is mijn hobbykamer weer aan de beurt. Staan nog steeds dozen die ik van de laatste verplaasing nog niet ingeruimt had omdat ik te weinig bergruimte had voor mijn hobbyspullen.
Daar kan ik dus ook mee aan de slag.
En dan moet er tussendoor ook nog allerlei huishoudelijken taken gedaan worden, pfffffffff..........
En elke dag verzinnen wat er gegeten moet worden.
Maar gelukkig ben ik niet alleen hierin en zullen de dames die dit lezen veel ervan herkennen.
Nu ligt er voor me een leuke uitdaging.
Een uitnodiging maken voor de verjaardag die mijn vriend en ik samen gaan vieren half augustus.
Mag dus wel opschieten.
Zo gauw dit klaar is zal ik jullie wat ervan laten zien.
Tot gauw dus.
Fijn weekend allemaal.
Lieve groetjes Annette.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten