zaterdag 14 augustus 2010

Even tussendoor....

Zoals jullie wel gemerkt hebben is er steeds het een en ander aan het veranderen op mijn blog.
Het is allemaal nog niet zoals ik graag zou willen, het wil maar niet lukken.
Ik wil er iets speciaals van maken, en dat is nog niet zomaar 1,2,3 gebeurd.
Dus.....duurd het wat langer als dan ik verwacht had....
Geduld is een schone zaak zegt men wel eens.
En dat moeten we dan ook maar even doen.
Dus kijk regelmatig naar mijn blog en zie.....
of er iets veranderd is......of nog niet......

3 opmerkingen:

  1. Ha Annette,
    Valt niet mee hè, ik heb nu 3 jaar een blog. Vorige week heb ik pas geleerd om de "LINK" aan de zijkant te zetten. Ik kopieerde het adres en voegde het toe aan banner. Helemaal fout. Moet zijn bij afbeeldingen. Je kaarten zijn geweldig. Iets anders dan anders, dus ga lekker zo door!
    veel liefs,
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kaart lijkt me prachtig maar hij mag er wel iets groter opstaan. Ook als je hem aanklikt blijft hij klein en dat is jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi annette, is helemaal niet erg hoor, ik verander zo vaak wat aan mijn blog hihihi.
    ik heb vrijdag nog voor iemand haar hele blog veranderd en daar ben ik wel een hele dag mee bezig geweest,
    maar hij is leuk geworden hihi.
    ben benieuwd hoe je blog eruit komt te zien als die klaar is
    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen